TƏHSİL NAZİRLİYİ VƏ TABEÇİLİYİNDƏ OLAN MÜƏSSİSƏLƏRDƏ VƏTƏNDAŞLARIN QƏBULU VƏ QƏBUL NƏTİCƏLƏRİNİN MONİTORİNQİ ÜZRƏ SİSTEM
Professional IT şirkətinin qarşısına görüşlərin nəticələrini izləmək, vətəndaşların yekun nəticəni və prosesdən məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək imkanı ilə yanaşı, vətəndaşların Təhsil Nazirliyinin tabeçiliyində olan müəssisələrə mərkəzləşdirilmiş və müasir qəbul sisteminin yaradılmasına dair maraqlı və mürəkkəb vəzifə qoyulmuşdur.
İlk addım Nazirliyin bu sahədə cari biznes proseslərinin ətraflı öyrənilməsi və təhlili olmuşdur.
İkinci mərhələdə biz, bütün əlaqədar və prosesə cəlb olunmuş tərəflərin: vətəndaşların, operatorların və vətəndaşların qəbulu üzrə Mərkəzin digər əməkdaşlarının, müəssisələrin nümayəndələrinin şərhlərini almağa çalışdıq.
Üçüncü missiya - məhz hansı biznes prosesləri avtomatlaşdırmaq lazım olduğunu və bunun həyata keçirilməsi yolunu təsvir etdiyimiz texniki tapşırığın ətraflı hazırlanmasıdır.
Tətbiq edilən sistem vətəndaşların Təhsil Nazirliyinə tabe olan müəssisələrinə (300-dən çox müəssisə) qəbuluna dair ərizələrin bütün qeydiyyat prosesini asanlaşdırdı və sistemləşdirdi. Bu həll qəbulun müddəti və nəticələrini mərkəzləşdirilmiş şəkildə bölüşdürmək, izləmək və nəzarət etmək imkanı verdi. Məsələnin həllinə hərtərəfli və inteqrasiyalı yanaşma, Nazirliyin vətəndaşların qəbulu üzrə Mərkəzin inzibati resursuna yükünü xeyli azaltmağa və bir çox gündəlik biznes proseslərini avtomatlaşdırmağa imkan vermişdir.
Sistem yüksək dərəcəli interaktivliklə fərqlənir və prosesin əsas mərhələlərində istifadəçilərlə əks əlaqə qurur. Belə ki, qəbulun təyin olunduğu an istifadəçi qəbul vaxtı və yeri göstərilməklə sms-mesaj alır. Bundan başqa, qəbul başa çatdıqdan sonra vətəndaşların qəbulu üzrə Mərkəzin operatoru istifadəçi ilə əlaqə saxlayıb qəbulunun yekunları ilə bağlı onun məmnunluq dərəcəsini dəqiqləşdirir. Söhbətin nəticələri sistemə daxil edilir və emal və təhlil üçün açıq olur. Belə yanaşma vətəndaşların qəbulu və onların problemlərinin həlli işində mövcud texniki imkanlardan maksimal dərəcədə səmərəli istifadə etməyə imkan verir.
Müntəzəm biznes proseslər tamamilə avtomatlaşdırılıb və optimallaşdırılmışdır;
İşlənmiş sorğuların sayı zaman vahidi üzrə 3 dəfədən çox artmışdır;
Vətəndaşlar qəbulun tarixi və yeri barədə SMS-bildiriş almağa başlamışlar;
Vahid baza vətəndaşın müxtəlif vaxtlarda, müxtəlif müəssisələrdə keçdiyi bütün qəbulları haqqında məlumatı sistemləşdirmiş və birləşdirmişdir;
Vətəndaşlar qəbulun nəticələri haqqında öz fikirlərini söyləmək imkanını qazanmışlar;
Qəbul günlərinin cədvəlinin elektron modulu, müəssisələrin və qəbul edən şəxslərin yüklərini izləməyə və yüngülləşdirməyə imkan vermişdir;
Nazirlik sistemin topladığı böyük həcmdə statistik məlumatı və onun emalı üçün nəzərdə tutulmuş alətləri əldə etmişdir.
Azərbaycan Respublikası,
Bakı ş., Badamar plaza, Hacı Murad küç., 1/1
M: (+994 51) 250-95-40
М: (+994 50) 225-53-20